Sportovní úspěch jde ruku v ruce s tím marketingovým. Nejinak je tomu i v případě VK České Budějovice. Nejlepší český klub se po dalším úspěchu vrátil na první místo žebříčku profilů na sociální síti Facebook.
Aktuálně čítá facebooková stránka více jak 5300 fanoušků, čímž v pořadí předskočila doposud vedoucí Brno, které dlouhou dobu těžilo z loňské účasti ve finále.
„Profil našeho klubu roste kontinuálně. Je to výsledek dlouhodobé práce. Jsem moc rád, že ho kluci podtrhli skvělými výkony v letošním play-off. V DNA naší komunikace je zakódována přirozenost. Nejsme příznivci umělotin a rychlokvašek, kterých jsou dnes sociální sítě plné. Kombinujeme několik druhů příspěvků, které doplňujeme o kvalitní grafiku,“ říká za marketingovou agenturu klubu Libor Matoušek mladší.
Facebookový profil s názvem VK Jihostroj České Budějovice byl založen v roce 2011 a řadí se tedy k jednomu z nejstarších volejbalových profilů na této sociální síti. Klub dále aktivně komunikuje na Instagramu a Twitteru.
„Sociální sítě vnímáme jako zajímavou marketingovou platformu v budoucnu. Věříme, že náš potenciál není vyčerpán a můžeme dále růst. Jsem rád, že Jihostroj dominuje i mimo palubovky a taraflex,“ uzavírá manažer VK České Budějovice Stanislav Pochop.
Autor: Lukáš Dvořák
Schalk / Bourne (USA) – Šépka / Sedlák 2:0 (21:19, 21:17), Šépka / Sedlák – Métral / Jordan (SUI) 2:0 (22:20, 21:15), Schalk / Bourne (USA) –...
TJ Sokol Dobřichovice – TJ Slavia Hradec Králové 3:1 (20:25, 25:21, 25:23, 25:23), TJ Sokol Dobřichovice – TJ Slavia Hradec Králové 2:3 (22:25,...
Hermannová / Štochlová – Klinger D. / Klinger R. (AUT) 1:2 (21:23, 23:21, 13:15)
Ahtiainen / Lahti (FIN) – Hermannová / Štochlová 2:0 (kontumačně), Hermannová / Štochlová – Elize Maia / Thamela (BRA) 2:1 (21:14, 19:21, 16:14)
Trousil / Westphal – Schalk / Bourne (USA) 0:2 (11:21, 16:21), Šépka / Sedlák – Ermacora / Waller (AUT) 0:2 (19:21, 19:21)
čtvrtfinále: Mol / Sørum (NOR) – Perusič / Schweiner 2:1 (21:17, 23:21, 15:12)