8.9.2017

ME U20 Vulcano - Itálie - naši beachvolejbalisté jako černoušci

Na italském ostrově Vulcano právě probíhá ME U20 v bechavolejbale. Nás reprezentují Tereza Kotlasová / Daniela Resová a David Pavlovský / Daniel Sedlák. Zatím probíhají zápasy ve skupinách a tam si nevedou vůbec špatně. Ostatně první dojmy od děvčat si můžete přečíst.

Zdravíme z Itálie,

cesta proběhla bez problémů - letadlo se krásně pohupovalo (naštěstí jen 2 hodiny), v autobuse jsme strávili asi jen 4 hodiny (namísto slibovaných 2 hodin) a na trajektu jsme měli krásný tříhodinový výhled po okolí. Do hotelu jsme dorazili v plné síle připraveni do postele bez oběda a večeře. Ráno nás čekalo zjištění, že každý den můžeme za oběd společně s večeří utratit celkem 4,5€  - na hotelu až do středeční večeře máme pouze snídani (ze které vždy odcházíme o 3 kila těžší). Avšak samotná voda stojí asi 2,5 € na den (když jste šikovní a najdete jí levně). Na hotelu voda pitná není (s tím jsme počítali) a organizátoři vodu doposavaď nezajistili, takže ve výsledku na jídlo zbydou krásná 2€.

Přesto všechno máme za sebou dva tréninky. Naše skupina (dívčí) je složena z týmů Turecka, Anglie a Izraele. První zápas = první výhra s hráčkami Izraele 2:0. Nervozitka byla, snad do zítra uteče (třeba by mohla navštívit soupeře). Následujícím soupeřům jsme toho rozhodně moc neukázaly. Černý písek je natolik kvalitní, že na každé fotce vypadáme jak černoušci, takže spíše připomínáme Mistrovství Afriky než Evropy. Dnes v 11:00 hrajeme proti Anglii a ve 14:20 proti Turecku.

Naše pánská polovička má ve skupině Portugalce, Moldavany a favorizované Švýcary. Včera oba své zápasy vyhráli - a to jak s Portugalskem, tak i s Moldavskem. Dnes pokračují v 16:00 se Švýcarskem.

Tak držte palce !!!

Kotlasová, Resová / Chorin, Barannik (ISR) - 2:0 (21:15, 21:16)

Pavlovský, Sedlák / Reis, Andre (POR) - 2:0 (21:12, 21:13)

Pavlovský, Sedlák / Cuzuioc, Maka (MLD) - 2:0 (21:18, 21:12)

Kotlasová, Resová / Austin, Evans (ENG) - 2:0 (21:15, 21:6)

Kotlasová, Resová / Gedikoglu, Vence (TUR) - 2:0 (21:16, 21:15)

Breer, Haussener (SUI) / Pavlovský, Sedlák - 2:0 (21:11, 21:14)

Ohlasy dvojice Pavlovský/Sedlák:

Druhý den jsme se v italském Vulkánu utkali o první místo ve skupině se zkušeným švýcarským párem Breer\Haussener. Zápas se nám bohužel nepodařil a Švýcaři ukázali, že patří mezi favority turnaje a zvítězili zaslouženě 2:0. Holkám se dařilo o něco lépe... po vítězstvích nad Angličankami a Turkyněmi si s přehledem došly pro první místo ve skupině. V sobotu nás čeká 1. kolo play-off, kde v 11:00 nastoupíme proti klukům s Turecka (se kterými jsme v úterý absolvovali trénink, takže je dobře známe). Naše holky prošly přímo do druhého kola, kde se v 11:50 utkají s vítězem zápasu Německo - Norsko. Tak nám všichni držte palce, ať se nám zítřek podaří.

Autor: Jiří Carba

Krátké zprávyArchiv
Baráž o extraligu

muži: TJ Sokol Dobřichovice – SKV Ústí nad Labem 0:3 (19:25, 23:25, 21:25) stav série 2:2 ženy: VK Madeta České Budějovice – TJ Sokol Šternberk...

FIVB Beach Pro Tour Elite 16 – Tepic (MEX)

Perušič / Schweiner – Diaz / Alayo (CUB) 0:2 (19:21, 18:21)

Baráž o extraligu - muži

TJ Sokol Dobřichovice – SKV Ústí nad Labem 1:3 (20:25, 25:20, 22:25, 26:28) stav série 2:1

FIVB Beach Pro Tour Elite 16 – Tepic (MEX)

Perušič / Schweiner – George / Andre (BRA) 0:2 (11:21, 8:11) - skreč, Perušič / Schweiner – Bryl / Łosiak (POL) 2:1 (19:21, 21:17, 15:13)

Perušič / Schweiner – Ranghieri / Carambula (ITA) 2:1 (18:21, 21:19, 16:14)

ME chlapců U18 2024 - rozlosování

Mistrovství Evropy chlapců U18 se uskuteční 10. – 21. července 2024 v Bulharsku. Šestnáct účastníků bylo rozlosováno do základních skupin. Skupina I...