Ve světě sportu některá jména rezonují jako majáky moudrosti a inspirace. Jednou z osobností, jehož Pyramidu úspěchu si v dnešním díle Notesu...
V dnešním díle si přiblížíme pohled na typ hráče, kterého celý svět vnímá jako „playmakera“, tedy tvůrce hry. Když slyšíme pojem playmaker, tak se...
V závěrečném díle věnované kreativitě a variabilitě si představíme jeden z výukových modelů pro rozvoj taktické kreativity: TCA (tactical creativity...
V minulém díle jsme si pojmenovali, co je variabilita a kreativita a popsali konvergentní a divergentní myšlení. V tomto díle se podíváme na některé...
Při řešení herních situacích uplatňují hráči zpravidla dva přístupy: kreativitu a variabilitu. V dnešním díle Trenérského notesu se podíváme blíže...
V minulých dvou dílech jsme si nastínili, co je to systematika a řekli jsme si, že se jedná rozdělení volejbalu do dílčích částí, popis vazeb mezi...
V minulém díle notesu jsme se seznámili s tím, co vlastně je systematika volejbalu, popsali jsme si, co hráči dělají a kolik hráčů je do akce...
Ve dvou dílech Trenérského notesu si přiblížíme základy systematiky volejbalu, ale současně se i pokusíme nalézt odpovědi na otázky: proč by vlastně...
Minisérii o didaktice pro trénink volejbalu zakončíme pohledem na didaktické formy, konkrétně na metodicko-organizační a sociálně-integrační a jejich...
čtvrtfinále: Mol / Sørum (NOR) – Perusič / Schweiner 2:1 (21:17, 23:21, 15:12)
Perušič / Schweiner – van de Velde / Immers (NED) 0:2 (21:23, 21:19), Perušič / Schweiner - George / Andre (BRA) 2:0 (21:17, 21:16)
Perušič / Schweiner – Brouwer / Meeuwsen (NED) 2:1 (18:21, 21:17, 15:12)
dívky finále: Česko – Polsko 2:1 (10:15, 15:13, 15:7) semifinále: Česko – Turecko 2 2:1 (15:4, 13:15, 15:8) chlapci finále: Česko – Polsko...
dívky: Gruzie 1 – Česko 0:2 (6:15, 8:15), Česko – Rumunsko 2:0 (15:8, 15:5) chlapci: Turecko 2 – Česko 1:2 (10:15, 15:9, 8:15)
chlapci: Česko – Gruzie 2 2:0 (15:12, 15:12), Česko – Bulharsko 2:0 (15:13, 15:13) dívky: Česko – Polsko 2:1 (15:10, 12:15, 16:14), Česko –...